Tema: Re: Klausimas: Teo naikins pašto dėžutes?
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2016-12-01 23:48:57
jo, sukurk man triju raidziu emaila gmaile, koki takas.lt turiu

"Andr"  parašė naujienų news:o11slf$f65$1@trimpas.omnitel.net...

Ka jus cia kliedit, toks vaizdas, kad pasto dezute nemokama yra
stebuklas siais laikais... Kas trukdo gmaila susikurt? Ar ten jau bus
uzimtas sexiukasxxx@gmail.com ir del to cia tokie pergyvenimai?

On 2016-11-21 13:37, Paul_ wrote:
> Gal trukde iprotis? Juk vistiek buvo nemokamai, kai naudojosi TEO
> paslaugomis. Dabar tos morkos nelieka, tai atsiranda ir galimybe
> persvarstyti savo pasirinkima.
> Vistiek turi kurti nauja dezute ar net pasto serveri su sau norimu
> domenu, tai klausimas atsiranda kaip elgtis ir su kitomis TEO
> paslaugomis. Tie kas rinkosi TEO paslaugas tikslingai matydami jo
> privalumus ir tas pastas nebuvo naudojamas, tai aisku persvarstymo gali
> nedaryti ir naudosis toliau.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.