Tema: Re: Klausimas: Teo naikins pašto dėžutes?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-11-23 19:33:08
2016.11.23 18:46, No-Name rašė:

> [...]
> sakant. Jeigu įmonė nesugeba išlaikyti savo domeno, su tokia įmone
> geriau reikalų neturėti.
> Objektyvūs argumentai prieš apps - pašto servisai prieinami iš JAV (~240
> ms), kas ne itin malonu su IMAP,  domeno postmaster@  abuse@ valdomas
> gmail, support'o nėra jokio, spam filtrai nekoreguojami, prie log'ų
> neprieisi niekaip, galų gale visas paštas yra leidžiamas per google
> vidinę paiešką. Sakykim jokių paslapčių neturiu, bet vis tiek nemalonu.
> Yra ir kitos problemos, kurios kenkia naudojant su CMR pvz.
> Sakykim Zimbra suteikia daug daugiau komforto nei gmail.

su zimbra perlenkei. zinau istaiga (lyg 40-60 galvu), kur spjaudosi nuo
zimbros.
imkim pavyzdi: nagu lakuotoju, biguduku sukeju ir antakiu pesiotoju
grupelei aka grozio saliuonui netinkliniam paprastajam kazkaip reikia
verslui emailo, realus gyvenimas tsakant. tai tipo ten tures kazkas
kvalifikacijos suzinot kas tas yra domenas, ji nusipirkt, hostinga
nusipirkt, konfiguruotis laptope outgliuka (ok ok thunderbirda), ir
t.t.? kai kirpykla@gmail.com (@mail.ru ir t.t.) tiesiog veiks, ir imho
gmailo web interfeisas yra tikrai afigienas, ypac nemokamu optionsu
skaicius ir paieskos galimybes.

ping gmail.google.com

Pinging www3.l.google.com [216.58.212.174] with 32 bytes of data:
Reply from 216.58.212.174: bytes=32 time=31ms TTL=57
Reply from 216.58.212.174: bytes=32 time=31ms TTL=57
Reply from 216.58.212.174: bytes=32 time=31ms TTL=57
Reply from 216.58.212.174: bytes=32 time=31ms TTL=57

Ping statistics for 216.58.212.174:
     Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
     Minimum = 31ms, Maximum = 31ms, Average = 31ms

nematau as tu 250ms, pagal user experience viskas skraido.
kitas reikalas, jeigu imone su daugiau useriu - tada as buciau uz
atskira email serveri, bet velgi - IT administratoriaus darbo valandos
nera pigios, reikia nepamirst, kad daug kur  yra dxja imoniu LT,
provincijoj ypac, kurios turi 1 email, net jeigu dirbanciuju yra 10+,
t.y. tiesiog negali sau leisti, nes investicijos vargiai atsipirks o
poreikis nera toks milziniskas