Tema: Re: Klausimas: Teo naikins pašto dėžutes?
Autorius: No-Name
Data: 2016-11-22 03:24:15
Na taip, šiais laikais pamatei jog naudojasi gmail, ms, apple paštu,
reiškia su tokiu geriau reikalų neturėti. Dar kvailiau atrodo firmos,
kurios siuntinėja komercinius pasiūlymus iš visokių freemail...
technologijos tobulėja, mentalitetas nyksta... a jo, dar facebook reikia
pridėti į kompaniją

2016.11.21 20:36, Lapinas rašė:
 > Ygzektly.
 > Tik tūlam vartotojui jau pochuj muiladėžė pas IPT, kai kone
kiekvienas turi MS, Gūgl ar Apple accountą.