Tema: Re: Klausimas: Teo naikins paÅ
Autorius: Paul_
Data: 2016-11-21 12:43:34
On 11/20/2016 07:20 PM, fenix@w wrote:

> nebus. ju yra visa infrastruktura ir jie kontroliuoja visus kaimus ir
> mietelius, kur alternatyvos nera arba jie namudininku lygio. cia
> kokiose fabijoniskese tu turi 5-10 alternatyvu, o kokiuose kedainiuose
> alksniu gatveje turi tik tai, kas iki taves kabeli atitempe, t.y. teo

Taip ir bus, atsijungs miestuose, kur yra alternatyvos. Tuos kurie
laikesi is inercijos/ipratimo TEO interneto ar telefono linijos atrisa
klientus laisvam plaukiojimui. Bendrai telekomunikaciju rinkai gal toks
atlaisvinimas pasitarnaus teigiamai, nes bus proga klientams
persvarstyti savo poreikius ir pasirinti tinkamiausia varianta.