Tema: Re: Klausimas: Teo naikins pašto dėžutes?
Autorius: No-Name
Data: 2016-11-23 18:46:31
2016.11.23 09:37, Nerijus rašė:

>     O tai kiba negalima thunderbirdo naudoti giemeilui? Ash naudoju ir
> vargo nematau.

Žinoma galima, tik mano įsitikinumu gamail darbui netinka, švelniai
sakant. Jeigu įmonė nesugeba išlaikyti savo domeno, su tokia įmone
geriau reikalų neturėti.
Objektyvūs argumentai prieš apps - pašto servisai prieinami iš JAV (~240
ms), kas ne itin malonu su IMAP,  domeno postmaster@  abuse@ valdomas
gmail, support'o nėra jokio, spam filtrai nekoreguojami, prie log'ų
neprieisi niekaip, galų gale visas paštas yra leidžiamas per google
vidinę paiešką. Sakykim jokių paslapčių neturiu, bet vis tiek nemalonu.
Yra ir kitos problemos, kurios kenkia naudojant su CMR pvz.
Sakykim Zimbra suteikia daug daugiau komforto nei gmail.