Tema: Re: Klausimas: Teo naikins pašto dėžutes?
Autorius: No-Name
Data: 2016-11-24 00:08:00
2016.11.23 22:17, fenix@h rašė:

> as nesinaudoju, sakau atsiliepimus ir real useriu (ne savo darbovietes)
> - pas juos dauguma prieita konsensusas kad "nepatinka", daugiau
> nesiaiskinau. ir siaip esu daugiau girdejes kad overhaipintas reikalas
> ta zimbra

Tai va blogai kai kalba/rašo tie, kurie kažkur kažką girdėjo, ar remiasi
atsiliepimais įmonės kuri lyg ir naudojo, bet gal ir nenaudojo, o gal
naudojo Horde ar dar ką nors ;)
Zimbra yra gerai, patogu end useriui, patogi mobili versija, be jokio
apso, geri filtrai, briefcase, kalendorius, šarinimai failų tarp userių
ir www, šarinimai dėžučių/paskyrų/kalendorių tarp userių ir galybė kitų
funkcijų kurios realiai kelia įmonės darbo kokybę su el. paštu į kitą
lygį. Taip, Zimbra opensource turi prižiūrėti žmogus turintis gerą
supratimą apie Linux. Lietuvoje mentalitetas atsiremia į Squirrelmail
arba maksimum Roundcube. Pastaroji gerai kaip integruota hostingo
paslaugoje (nors vienu momentu buvo kiaura kaip rėtis), kad naudotųsi
kirpėjos (nors be reikalo šaipomasi iš šios profesijos, yra daug
kvailesnių adminų didelėse įmonėse). Komercinė Zimbra yra brangi
Lietuviams, nors ten atsiveria dar kitos galimybės. Yra dar super
Windows sistema Mdaemon. Kažkada kažkuris freemail Lietuvoje bandė su
juo suktis.