Tema: Re: Klausimas: Teo naikins paÅ
Autorius: Paul_
Data: 2016-11-21 13:37:05
Gal trukde iprotis? Juk vistiek buvo nemokamai, kai naudojosi TEO
paslaugomis. Dabar tos morkos nelieka, tai atsiranda ir galimybe
persvarstyti savo pasirinkima.
Vistiek turi kurti nauja dezute ar net pasto serveri su sau norimu
domenu, tai klausimas atsiranda kaip elgtis ir su kitomis TEO
paslaugomis. Tie kas rinkosi TEO paslaugas tikslingai matydami jo
privalumus ir tas pastas nebuvo naudojamas, tai aisku persvarstymo gali
nedaryti ir naudosis toliau.