Tema: Re: Koks debesis duoda pigiau ir daug GB/TB (2017 gegužė)
Autorius: bat0nas
Data: 2017-05-18 11:55:58
On 2017-05-18 09:04, benamis wrote:
> O koks tikslas to "ne namie"? Kad pasiektum is bet kur savo duomenis? Ar
> saugotis nuo vagystes is namu, kad neisnestu kompo kartu su visais
> duomenim?

Iš esmės taip:

1) kad duomenys būtų pasiekiami iš ne namų (daugiau mažiau visi debesys
tą palaiko).

2) trečios kopijos ne namie turėjimui (gaisras ir vagystės gal nėra
dažnas reiškinys, bet atsitiktinis ištrynimas jau kažkas realiau
(vaikas, aš net pats 3TB esu sugebėjęs ištrinti netyčia paspaudęs Del
mygtuką, virusas gali prasinešti per visus namų kompiuterius (įskaitant
backup kompą) ir t.t.).