Tema: Re: Koks debesis duoda pigiau ir daug GB/TB (2017 gegužė)
Autorius: Remigijus
Data: 2017-05-17 10:08:42
Tiesa pasakius rimtai aš to windowsinio backupo nenaudoju. Tik testavau
kaip veikia. Mano testus praėjo. T.Y. Paleidau kopijuoti VHD ir dar kart
paleidau backupint. Primountinus kopijuotą VHD nebuvo tik paskutinio
backupo, kuri paleidau jau prasidėjus kopijavimui.Prisimountino
tvarkingai be jokių klaidų. Giliau ir nesigilinau. O vhd patalpintas
mano FreeNAS'e. Ten ZFS gal kažkiek kitaip veikia nei NTFS. Reikėtų
pratestuoti ir su windowsiniu sharu.