Tema: Re:Re: Koks debesis duoda pigiau ir daug GB/TB (2017 geguxb7Elyk
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-15 19:19:40
O tai debesy ramsomvaras neprieis? Bent pas mane tie debesis
 kazibar nuo ko apsaugo, turiu google drive ir 100 gb mail.ru.
 (kodel tiek dave pries kelis metus nezinau, dabar neduoda tiek
 nemokamai) tai perinstaliavus kompa kazkuris eme ir viska istryne
 debesyje, vietoj atstacius kompe duomenis, geraibkad debesio
 dublikata turejau :) turiu isorinius diskus kuriuos jungiu labai
 retai, viena dazniau, mazdaug kas kelis men, kita mazesni vien
 nuotraukom ir home video isvis gal karta metuose.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/