Tema: Re: Koks debesis duoda pigiau ir daug GB/TB (2017 gegužė)
Autorius: kef
Data: 2017-05-17 10:35:46
Istraukus kompa is 220, paprastai langai nesiskundzia. Nereiskia kad viskas
gerai ir nera klaidu. O jei bitlockinta, ramu?
Onedraivas EFS failu nepalaiko, t.y. desifruoja pries debesavima. Kaip ir
logiska, nes tai NTFS (ir active directory?) savybe. Butu geriausia kad to
debesio backupas sugebetu nedesifruojant backupinti, ir restorinti i toki
pavidala koks buvo.
O su VHD ko gero geriau lokaliai backupinti su passwordu VHD draivo imidza
(acronis/macrium ar pan, kurie naudoja shadowa ir moka kurti disko imidza su
pass), ir tada jau backupinti ta psw apsaugota imidza i clouda. Tada tikrai
bus gerai, tik tiek kad backupas ne toks operatyvus o taip kaip
uzschedulinta.