Tema: Re: Koks debesis duoda pigiau ir daug GB/TB (2017 gegužė)
Autorius: TOMas
Data: 2017-05-18 09:20:11
Man tai atrodo svarbiausias dalykas yra ar Cloud'as sugeba ne tik kad
palaikyti failų versijas, bet ir sugebėjimą tas versijas atkurti
folder'iais, o ne po vieną atskirą failą. Nelabai įsivaizduoju realaus
duomenų atkūrimo žaidžiant atskirai su kiekvienu failu. Folder'ių versijos
lyg ir užtikrintų jau normalią apsaugą nuo ransomware. Bėda ta, kad nė
viename cloud'e to dar neteko aptikti išspręsto pilnai iki galo. Ir tai
labai keista, man atrodo tai yra pats būtiniausias funkcionalumas :) Kol
kas, ką panašiausio pavyko aptikti tai Dropbox variantas su failų
versijomis, bet ten taip pat rašoma, kad esant norui, galima rašyti jų
adminams ir jie atkurs visą tavo backupą pagal pageidaujama restore point'ą.
Gal netyčia kam teko tai išbandyti ar tai realiai veikia? Ir žinoma, Dropbox
varianto kaina: 1TB/99Eur metams nėra jau tokia labai labai viliojanti :)
Gal kas atradote kitų patikimų alternatyvų su galimybe atkurti senesnę
folder'ių versiją ?  Su Zoolz panašu, kad to padaryti nepavyks...

"bat0nas"  parašė naujienų news:ofjchq$ao5$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-05-17 21:36, benamis wrote:
> As tai savo debesa pasidares. Pasikuriau pasinaudojes owncloud ant vieno
> kompo. Sinchronizuojasi automatu ten kur appsas yra sumestas. Kitas kompas
> periodiskai isijungia, viska subackupina, issijungia ir tiek ziniu.

Na vietinis backup (kad ir atskirame kompe) yra vietinis backup. Jį visi
ir taip daromės (į kitą diską, į išorinį diską, į kitą namų kompą).

Aš vis tik norėjau pasidėti ir ~500GB kažkur ne namie. Tai vis tik šiai
dienai matom, kad tik Zoolz duoda už mažiausią kainą (nors jų servisas
nėra pats patogiausias).