Tema: Re: Koks debesis duoda pigiau ir daug GB/TB (2017 gegužė)
Autorius: bat0nas
Data: 2017-05-18 08:47:38
On 2017-05-17 21:36, benamis wrote:
> As tai savo debesa pasidares. Pasikuriau pasinaudojes owncloud ant vieno
> kompo. Sinchronizuojasi automatu ten kur appsas yra sumestas. Kitas
> kompas periodiskai isijungia, viska subackupina, issijungia ir tiek ziniu.

Na vietinis backup (kad ir atskirame kompe) yra vietinis backup. Jį visi
ir taip daromės (į kitą diską, į išorinį diską, į kitą namų kompą).

Aš vis tik norėjau pasidėti ir ~500GB kažkur ne namie. Tai vis tik šiai
dienai matom, kad tik Zoolz duoda už mažiausią kainą (nors jų servisas
nėra pats patogiausias).