Tema: Re: Koks debesis duoda pigiau ir daug GB/TB (2017 geguxb7Elyk
Autorius: bat0nas
Data: 2017-05-17 16:51:48
On 2017-05-17 10:15, ejs wrote:

> Amazon S3 guli ~4 GB duomenu. Kaina $0.023 / pirmi 50 TB.
>
> Praeitą mėnesį mokėjau $0.25. Šį truputį durnai pastumdžiau failus, ko
> gero bus ~$0,50.

Kaip suprantu, kainininkas yra čia: https://aws.amazon.com/s3/pricing/

Mano atveju vien nuotraukos užima 250-300GB. Tad 300*0.0235=7.05€/mėn.
O per metus 84€.

Glacier pigiau be abejo.

Užsiregistravau, bet paskaičius visą apmokestinimo politiką, duomenų
padėjimo ar paėmimo mokesčius, kaip tuos duomenis pasiekti, visokius
ribojimus kaip mažiausias saugojimo laikas ar pan. - viskas man pasirodė
ekstremaliai painu.

Kažkokiam review radau:

Zoolz certainly is one of the cheapest cloud backup solutions for
consumers out there and that is possible because they make use of Amazon
Cold Storage system “Glacier” which allows them to archive files at a
very low cost. Why wouldn’t you use Glacier? Well, you could but it is
fairly complicated to set up. Zoolz gives you an easy to manage software
client that even your grandma can use.

Ką iš esmės ir sakiau - Glacier per daug komplikuota namų vartotojui.