Tema: Re: Reikia NAS'o
Autorius: Migla
Data: 2017-04-15 14:11:59
Gal gali pasakyti, kaip tiesiai į jį siųstis torentus? Ten yra programa
kokia, ar kaip?

"Caponi"  parašė naujienų news:oc7dpc$oep$1@trimpas.omnitel.net...

As uz QNAP - geriausias kainos ir nasumo santykis, t.y. su analogiskais
techniniais parametrais Synology bus brangiau, arba uz pansia kaina bus
silpnesni (CPU, RAM). Softiniai reikalai ir galimybes is esmes yra
identiskos, nors man QNAP ir cia kiek arciau sirdies su smulkmenelem :-)
Is to kas yra Lietuvoj dar egzistuoja Asus, Thecus ir Netgear, bet pagal
skaiciukus ir teorinius aprasymus jokiu privalumu pries tuos pacius QNAP
nematau (pagal galimybes is softines puses tai jie +/- prrilygsta QNAP ir
Synology), bet praktiskai maiges nesu, tai nepakomentuosiu. D-Link, Seagate,
Buffalo, WD ir kt. - neverta net ziuret, ten gaidziai su labai ribotu
funkcionalumu, tik kiek gudresni nei elementarus isoriniai diskai.

Snekant apie konkrecius modelius, tai sau visai neseniai salia senuko
TS-219P+ pasiemiau TS-453A - mano galva tai optimalus siai dienai
universalus 4 disku NAS'as - pakankamai padorus viduriai, galima ant jo
pakurdinet virtualkes, yra HDMI isejimas, t.y. ji galima panaudot kaip
pilnaverti kompa prisijugus prie teliko ar moniko arba kaip media grotuva
(komplekte yra ir distancinis).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/