Tema: Re: Reikia NAS'o
Autorius: Migla
Data: 2017-04-08 18:34:18
Nepamirškit to, kad Lietuvoje kainos užkeltos. Tas NAS, kuris Skytech
kainuoja 411 eurų Anglijoje parduodamas už 288 svarus - pagal šios dienos
kursą tai bus apie 337 eurai.

"Caponi"  parašė naujienų news:ocap2b$clc$1@trimpas.omnitel.net...

Cia tu apie ka?
Jei apie tai, kad NAS'as kainuoja brangiau uz eilini kompa, tai tu visiskai
teisus, tik visas fokusas, kad tarp ju bendro yra tik tai, kad jie turi tuos
pacius komponentus. NAS atveju didzioji babkiu dalis mokama uz sprendima
(softa, kompaktiskuma), o ne tiesiog detaliu kratini, kaip kad paprasto
kompo atveju. Kaip ir rasiau sekanciam sitos temos poste, jei noretum
susirinkt pats NAS'a is nauju panasaus lygio daliu (ekonomiskas CPU su
pasyviu ausinimu, maza MB su daug SATA arba papildomu RAID kontroleriu,
labai kompaktiskas korpusas su vieta >= 4 hotpluginiam diskam ir labai tyliu
matblokiu) tikriausiai nustebtum pamates, kad gaunasi panasi suma net be
softo.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/