Tema: Re: Reikia NAS'o
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-07 21:42:53
1. Taip, tas pats modelis funkcionalumo prasme nesiskiria, nepriklausomai
nuo to, kelių diskų korpusą pirksi. Antra klausimo dalis - taip -
https://www.qnap.com/en-us/product/model.php?II=195&event=3
Tik aš turbūt rekomenduočiau atkreipt dėmesį į x53 seriją (galingesnis CPU,
tarkim, transkodingas pas juos iki 4k, o x51 - 1080p).
Kitas reikalas - gal tavo atvejis ir kitoks, bet paprastai greitai
pasigaili, kad ėmei ne 4 diskų variantą :-)

2. Reikia imt su minimaliu RAM kiekiu (išimtis tik pigiausi devaisai, kur
atmintis įlituota). Dedasi ten elementarūs notebookiniai SODIMM'ai, jei nori
tam tikrų garantijų dėl suderinamumo, tai išsirenki konkretų modelį kad ir
čia:
https://www.kingston.com/us/memory/search/options
Tik kol galioja garantija (nors aš nepamenu, kad būčiau matęs ar iš artimos
aplinkos girdėjęs apie sugedusį NAS'ą), rekomenduotina originalią atmintį
pasaugot kur stalčiuj :-)
Beje, nežinau kaip su x51, bet x53 oficialiai palaiko iki 8GB (2x4GB), o
praktiškai puikiai veikia ir su 2x8GB, jei tam yra poreikis.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/