Tema: Re: Reikia NAS'o
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-07 18:33:53
Turi. Prisipažįstu, aš tą daiktą bandžiau prieš kokius 7 ar 8 metus, tada su
Transmissionu jis net negalėjo būt lyginamas. Dabar va specialiai
pasižiūrėjau į screenshotus - vizualiai gal ir pusė bb, bet mano akim
pagrindinis jo minusas - tai webinis daiktas. Aš tikrai labai abejoju ar
galima turėt kažką patogesnio ir informatyvesnio torrentų valdymui nei
transgui kompe ir Transmission NAS'e (webinis interfeisas, žinoma, irgi yra,
jei kam taip labiau patinka), galų gale kai naudoji daiktą, kuriuo pilnai
patenkintas, tai kam ieškot kažkokio takelio? :-)
Bet iš kitos pusės, jei tinka ir patinka, tai kodėl gi ir ne, kuo daugiau
alternatyvų, tuo geriau.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/