Tema: Re: Reikia NAS'o
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-07 11:52:47
Nu ką reiškia atpisa? Kažkaip man dar nebuvo kilus mintis iš NAS'o gaut
kažką, ko nemokėtų QNAP'o softas. Kaip rašiau pirmam temos poste, tai ant
dabartinio TS-453A yra galimybė pakurdinėt ir virtualkes ir dirbt tiesiogiai
pasijungus klavą, pelę ir moniką, tai klausimas gali kilt tik dėl geležies
galimybių, t.y. ar ten kažką daryt neužpis su Celeronu. O "entry windows
kompas", jei neturi besivoliojančių nereikalingų dalių irgi kainuos, užims
daugiau vietos (nebent ten kokį superkompaktišką miniITX'ą imsi, tai
skirtumas gali gautis nedidelis), finetiuningas, t.y. tyla, galimybė sugrūst
 > nei 1 ar 2 hdd ir pan kainuos papildomai, t.y. greičiausiai netiks pirmas
pasitaikęs pigiausias keisas, PSU...
Žodžiu, jei įdomu, skaičiuokis pats, aš sau į tą klausimą jau atsakiau :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/