Tema: Re: Reikia NAS'o
Autorius: fenix@w
Data: 2017-04-07 11:13:25
2017.04.07 11:02, Caponi rašė:
> Jau kadaise buvo ta tema pakelta. Mano nuomonė sekanti. Gamintis
> samapalą galima kai:
>

> 1. Nori ir mėgsti pasipist. Nesakau, kad tai labai sudėtinga, bet pakelt
> sistemą nuo nulio ir ją susikonfigint pagal savo poreikius bus tikrai
> sudėtingiau (bent jau pirmą kartą) nei dėliot varneles ant gatavo daikto.

suprantama.

> 2. Reikia didesnio našumo už protingus pinigus. Kažkada buvau primetęs,
> kad jei gamintis NAS'ą pačiam ir norint tai padaryt kultūringai (t.y.
> kompaktišką dėžutė (nors ji vistiek bus didesnė už gamyklinį NAS'ą) su
> HotPlug'iniais stalčiukais, RAID kontroleriais, tyliu PSU, etc.), tai
> finansiškai (laiko sąnaudų nevertinant, t.y. galioja 1 punktas) tą verta
> daryt jei reikia >4 diskų dėžės arba jei reikia kokio i5 CPU - tokios
> kategorijos gamykliniai sprendimai labai stipriai brangsta.

vat tas man irgi kazkaip idomu: nes lyg 150-300eur ribose tos dezutes
labai nieko ziurisi, dar ziurek, ir hdmi ir distancini tures, dar ir
waifaiju ac ir t.t. o vat brangesnes biski nesuvokiamom kainom.

man aktualu 1-2 diskai.

> 3. Sandėliuke voliojasi krūvos detalių - aprūdijęs keisas, kelios MB su
> procais, RAM'o maišelis, pora maitblokių, NAS'as stovės giliai užkištas
> kur kampe ir jo išvaizda ir užimama vieta niekam neįdomi bei px jo
> skleidžiami garsai ir el. sąnaudos, nu ir laikom, kad tokie dalykai kaip
> HotPluginiai HDD yra tik pižonam (žinoma, nepamirštam 1 punkto :-)),
> tada finansiškai verta gamintis pačiam net jei ir pakanka 1 HDD.

perzengiau sita riba, dabar tik notebooku detales :))))

> Funkcionalumo požiūriu visų tų gamyklinių dėžučių (čia apie tikrus
> NAS'us šnekant) pilnai pakanka ir su visokiais FreeNAS'ais nelabai ką
> daugiau gausi.
>
> Taip kad sau aš turbūt prie jokių sąlygų samapalo nedaryčiau, bo
> pasipist mėgstu, tik to tipo poreikius pilnai patenkinu dirbdamas, o už-
> uždirbtas babkes sau nusiperku gatavą ir patogų naudojimui daiktą :-)

viska paaiskinot, kolega. mintys suprastos. estetiskejam vienok.

klausimas dar vienas pasistojo: jei pasidarius entry windows kompa su
galimybe kartais panaudoti kaip uz desktopa - realiai atpisa
funkcionalumu tas dezutes, neskaitant skambaliuku tokiu kaip stalciai ir
distanciniai? t.y. windows > qnap naslinux?