Tema: Re: Supaprastintas NAS ar tinklinis diskas?
Autorius: bat0nas
Data: 2016-03-15 15:22:25
Tikrai Mikrotik'as yra per sudėtingas paprastam vartotojui. Gerai, kad bent
GUI turi (winbox arba web) ir nėra visiškas command line'as (nors kai ką tik
per command line pasidariau).

Savo pirkau, nes 1) reikėjo mažų gabaritų ir 2) TEO apmokestino savo
maršrutizatorius (ne tik savo naujuosius, bet ir senus ADB).

"Diamondas"  wrote in message news:nc8up7$qoa$1@trimpas.omnitel.net...

O beje iskur tas poreikis tam mikrotikui atsirado - kuo netiko defaultiniai
teo duoti daiktai ? Anksciau for free duodavo, o dabar kaip supratau is
pokalbio salone, jau for free tik skylute, o uz tai ka i ja isikisi jau
reikia moketi menesini arba iskart visa suma arba savo kazka tureti, tada
gal ir variantas tas mikrotikas, tik kazkaip paprastam uzeriui ar nebus
persudetingas jis ?