Tema: Re: Supaprastintas NAS ar tinklinis diskas?
Autorius: MRT
Data: 2016-03-14 15:22:36

> Riboja arba chipsetas arba bios'as, bet į tai net neverta gilintis, nes tai iš esmės iki lemputės. Visokiems NAS HDD 3.0Gb/s per
> akis.

na kam tas "arba"... riboja chipset'as ... Ivy Bridge laikai
(realiai tai Sandy Bridge, nes C204)..
Z77 taip pat tik 2 intelinius SATA3 turejo:
https://en.wikipedia.org/wiki/LGA_1155#Ivy_Bridge_chipsets
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_chipsets#LGA_1155
http://ark.intel.com/compare/52816,64024,52804,52805,52803,66416

Kaip beziuresi - to HW pakanka ir siai dienai..
Privalumai: kulturinga ir kompaktiska deze, berods mini ITX matke, std. maitinimas matkei.
serverinis chipset'as su siokiu tokiu ILO (diagnostika/[gal] valdymas).
Trukumai: hardu deze i matke jungias mini-SAS sniuru
(darant viduriu naujinima truputuka maziau smagu butu del HP prisilietimo)
Kad ir kokia GPU turetu procas - jo videlkos output i servo subine neisvestas,
naudojama Matrox G200.. cia kad HTPC nesigautu - naudojant NAS'ui - dzin..
Kas dar nepatinka - tai Flex PSU.. jei jo parpaliatoriuko ir nesigirdi - man pe-eks..
Nepripazistu 40mm fan'u - http://www.silentpcreview.com/article1377-page2.html
Tiesa, jei kas vis vien noretu matke pasikeist, tai nusiteikite su bulgarke nusipjauti
originalias CPU tvirtinio vietas (manau jos kiaurai matke praeina ir yra "korpuso dalis"):
http://www.silentpcreview.com/files/images/hp-microserver-gen8/19.jpg