Tema: Re: Supaprastintas NAS ar tinklinis diskas?
Autorius: bat0nas
Data: 2016-03-09 09:24:25
Pala pala.. o prie šito RB951G-2HnD galima per USB pajungti kažką? Kiek
skaičiau, tai ten tas USB lyg niekam tikęs ir praktiškai nepanaudojamas.
Ar kaip?

"toms"  wrote in message news:nboh0a$o9b$1@trimpas.omnitel.net...

O mikrotik RB951G-2HnD skaitosi senas primityvus? Man per ji greitis
3-5MB/s. ar cia pas mane kas ne taip sukonfiginta? Kiek skaiciau
routeriams samba sharinimas ne pirmine funkcija tai nebutinai ja gerai
atlieka.