Tema: Re: Supaprastintas NAS ar tinklinis diskas?
Autorius: ROOTS
Data: 2016-03-10 01:19:14
o kiek jis srebia?

"Bronco"  wrote in message news:nbpl0t$dbc$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016-03-09 12:52, nesvarbu wrote:
> primeciau NAS kainas mazdaug kaip tu sakei....tai manau man tikslingiau
> ir naudingiau susirinkti miniITX varianta koki su pilnaverciais windows 10

Ko gero taip. Nes renkantis tarp micro formato kompo ir NAS, kaip
taisyklė, ne kainoje būna pasirinkimo esmė. Aš pvz. vietoj NAS nupirkau
HP Microserverį. Juokingiausia, jog net ir pinigų kažkiek susitaupė :)
Aišku, tai ne vieno disko NAS'ui alternatyva. Svarsčiau variantus 4-6
HDD NAS vs HP Microserver ir microserver nugalėjo.

Pvz.:

http://www.amazon.de/ProLiant-MicroServer-G1610T-B120i-SATA-Server/dp/B013UBCHVU/ref=sr_1_1?s=computers&ie=UTF8&qid=1457542930&sr=1-1&keywords=hp+microserver