Tema: Re: Supaprastintas NAS ar tinklinis diskas?
Autorius: bat0nas
Data: 2016-03-09 10:02:32
Pas mane šitas modelis: http://routerboard.com/RB951G-2HnD
Pagal aprašymą - portai gigabitiniai. Lyg confige mačiau, kad 1000Mbps portų
konfigūracijose.

Bet ar gali būti 100Mbps?

Radau vienintelę diskusiją ta tema:
http://forum.mikrotik.com/viewtopic.php?t=78619 bet konkrečiai - nieko. T.y.
MikroTik asttovas sako, kad traukia gigą, o testuotojai sako, kad ne.

"Dainiushas"  wrote in message news:nbokgs$q8p$1@trimpas.omnitel.net...

klausimas kvailas, bet pas tave jis tikrai su gigabitiniais portais? :)