Tema: Re: Supaprastintas NAS ar tinklinis diskas?
Autorius: bat0nas
Data: 2016-03-15 13:38:17
Dabar reikia tik mokestį sugalvoti šitai paslaugai :D Ir aišku visokius
disclaimerius parašyti, kad įrašau tik kliento nusipirktą turinį (t.y.
privalo parodyti filmo įsigijimo sąskaitą)

;)

Bet kokiu atveju - dedu pliusą Mikrotiko mažutei dėžutei (ir sau didelį
minusą, kad 3mėn. gyvenau su 3x lėtesne sparta, kol "dašilo"), kuri puikiai
susitvarko su TEO optimaliu planu. Gal susitvarkytų ir su 600Mbps, bet.. kol
kas nėra poreikio.

"MRT"  wrote in message news:nc8rmh$ofv$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai čia mano atveju eina kalba apie TEO 300Mbps Optimalų plius planą.
> Įsivaizduok, kaip viskas skraido su 600Mbps :D

Na bandom.. jei jam kelione iki taves 10minuciu, tai atsiusi ne viena 25
gigu filma, o du..
Tada kol kopijuos tuos 50GB i koki isorini HDD.. galbut ikris ir trecias 25
gigu filmas..
Teoriskai du kartus greiciau, o praktiskai net tris!.. jau gali uzsisakyt,
Aras palaikins..