Tema: Re: Q: Supaprastintas NAS ar tinklinis diskas?
Autorius: Bronco
Data: 2016-03-09 11:13:37
On 2016-03-09 10:52, nesvarbu wrote:
> pakolkas laikinai naudoju tam android tv box, prie jo per USB pajunges
> 2.5'' diska...LAN tik 100 tai mazokai...realiai tuos 11MB/s retai matau.

Čia priklauso nuo NAS galios, nes LAN portai gali būti gigabitiniai, o
realiai greitis bus kaip per šimtinį tinklą. Mėtosi pas mane kažkur
eTrayz nenaudojamas, tai jame portai irgi berods gigabitas, o per lan
daugiau 13-14 MB/s nesu matęs. O va pvz. turiu routerį Netgear R7000,
tai anot apžvalgų, prisabačinus prie jo USB HDD, į lan jis atiduoda
pilną USB 2.0 greitį ir jau tai tampa panašu į primityvų NAS.

Jei nori tikrai greito NAS, tai reiktų tokio ieškoti bent tarp dviejų
HDD NAS'ų, nes kažkaip nepamenu, jog kas nors į vieno disko dėžutes
montuotų pakankamai galingus vidurius. Norint išspausti beveik visais
gyvenimo atvejais pilną gigabitinio lan greitį, reikia NAS'o bent su
dualcoriniu Atom'u ar dar galingesnio. Keliasdešimt eur'ų vertės HDD
dėžutės su LAN jungtimi tikrai tavęs neišgelbės.