Tema: Re: Sostu valdovai
Autorius: Lapinas
Data: 2017-03-09 08:50:50
A čia kaip pažiūrėsi tą TD. Pvz. antram labai stipri romantinė siužeto
linija, net apsiverkiau kai jis bandė ją įskaudint, kad apsaugot.
O BB man labai patiko, kad visas siužetas rutuliojosi taip, kad kuo toliau,
tuo blogiau. Galas gal kiek per žiaurus ir neišsirutuliojo kai kurie vingiai
ir veikėjai tolyn, bet iš esmės viskas geriau negu gerai gavosi.