Tema: Re: Sostu valdovai
Autorius: trans
Data: 2017-03-08 10:16:09
pamenu as irgi pirma sezona ignoravau nes esu realizmo ir true story
gerbejas. Bet kadangi aplink girdejau wow, tai nutariau pabandyt
tvarkingai nuo pirmu kadru ir mane istiko wow :) Tai yra alternatyvus
pasaulis. Drakonai jokia pasaka, paprasciausiai islikusi gyvunu rusis.
Zmones absoliuciai tokie pat kaip musu pasaulyje. Is esmes tai serialas
apie intrigas, islikima ir kova del valdzios, pilnas veiksmo, ivykiu,
ivairiausiu veikeju, nuostabios vaidybos, stipriu dialogu, nuogybiu,
sokiruojanciu ispudingu scenu, siuzeto liniju ir posukiu. Tikriausiai
nesuklysiu pasakes, kad tai brangiausias visu laiku serialas. Magijos
tam alternatyviam pasauly yra, bet labai saikingai ir tikrai ne
kiekvienoj serijoj. Jos buvimas sukelia wow, o ne whee kaip kokiam
haryje poteryje. Aplamai bandymas plakt GoT kartu su hariais poteriais,
ziedu valdovais ir panasiais visiskai tupas. Pastarieji yra tikras
fantezi. Pastaruosius esu ziurejes tik del bendro issilavinimo su mintim
"ar jau greit baigsis?" :) Poterio, ko gero, tesu iskentes pusantro filmo.