Tema: Re: Sostu valdovai
Autorius: trans
Data: 2017-03-08 16:45:29
nu supratom, kad tamsta is kitokio molio drebtas, už tai negali smerkt,
bet kam taip save kankint? Pvz visi svaigsta koks geris Vikingai,
paziurejau serija, supratau kad nuobodybe, tai toliau net nebandau save
prievartaut. Arba The Young Pope su nuostabiuoju Jude Law, gausybe
euforiniu atsiliepimu, bet supratau, kad mano intelektas netraukia iki
sio miniserialo "gilumo". Paziurejau net 4 serijas, tikejausi kad cia
tik letas vystymas ir turi pramusti, deja kai atrode jau jau...
pasigirdo tik pšššš... (čia toks garsas kai praduri kamuolį :). Man
seriale butinas charizmatiskas herojus, o narcizistiskas, frykiškas,
tuscias, patyres gilia vaikystes trauma herojus deja nevirpina jokiu
susizavejimo neuronu :) Man sis serialas tiesiog grazus vaizdai, ir
zmogaus patologijos stebejimas is sono, na tiesa dvasininkijos virsunes
atskleistos gan tiesmukai ne is graziosios puses. Bet kam tai idomu?
Buciau dekingas jei kas papostintumet, kas randate siame seriale. Labai
noreciau suprast.

Griztant pre temos, Lapine, noriu suprast is kokio molio zmones kuriems
nepatinka GoT. Pastebejau kelis postus apie rusiskus serialus, bet kas
dar patinka?