Tema: Re: Sostu valdovai
Autorius: nezinomas
Data: 2017-03-08 23:40:50
va va, esu ziurejes tik kelis serialus, Lost aisku :) Prison Break, BSG,
Lost Room, tai sitie prilipo....na dar toks keistas idomus
serialas...Heroes, labai jis pigumu dvokia...bet siuzeto vingrybes vis
vercia ziuret kas bus toliau :D...bandziau ziuret ta GoT ....bet kaip sakai
po puses sezono nekabina nors uzmusk...santa barbara gryna
viduramziu....nors prisiminus Lost kuriame idomybes geriausios prasideda nuo
antro sezono...tai dar kartais pabandau po serija paziuret