Tema: Re: Sostu valdovai
Autorius: Remigijus
Data: 2017-03-08 20:17:25
2017-03-08 17:09, Gipsas rašė:
> O man taip nutiko su "Shameless"
> baisiai cia rekomendavo, bet paziurejus vos viena serija supykino..
> toks American pie lygio filmukas..:)

O man "Shameless" labai patiko. Kiekvienam savo. :)

Šiaip jau klausimas "ką rekomenduojat pažiūrėt", neturi jokios prasmės.
Kas vienam šedevras - kitam visiškas šlamštas.

Pvz. Charlie Chaplin. Kai kas sako, kad tai labai krūta. Tuo laiku, kada
tie jo filmai buvo sukurti - gal ir taip, nesiginčiju. Bet dabar - niekalas.

Nesu didelis komikų mėgėjas, tačiau visgi tarp jų pasitaiko labai
neblogų. Man tokie būtų Rowan Atkinson, Louis de Funès. O pvz. Benny
Hill - visiškai nesuprantu kas ten gero.