Tema: Re: Sostu valdovai
Autorius: Lapinas
Data: 2017-03-08 17:30:35
2017-03-08 16:45, trans rašė:
> nu supratom, kad tamsta is kitokio molio drebtas, už tai negali smerkt,
> bet kam taip save kankint? Pvz visi svaigsta koks geris Vikingai,
> paziurejau serija, supratau kad nuobodybe, tai toliau net nebandau save
> prievartaut. Arba The Young Pope su nuostabiuoju Jude Law, gausybe
> euforiniu atsiliepimu, bet supratau, kad mano intelektas netraukia iki
> sio miniserialo "gilumo". Paziurejau net 4 serijas, tikejausi kad cia
> tik letas vystymas ir turi pramusti, deja kai atrode jau jau...
> pasigirdo tik pšššš... (čia toks garsas kai praduri kamuolį :). Man
> [...]

Banaliai:
Cohenai, Tarrantino, Kusturica, Ritchie. Serialai: True Detective (ypač
antras), Better Call Soul, Breaking Bad. Įveikiau Homeland, dabar bandau
įveikt jo paskutinį sezoną (kol kas ten visiška santabarbara)

Čia kas į galvą atein ant smūgio.

Šiaip jau atrhausą visokį žiūrau.

O dėl to, "kankinimosi", tai pats smerkiu ir nesakau "nemačiau, nes
šūdas", nes tam, kad sukritikuot filmą reikia jį visą pažiūrėt.
Paprastai peržiūriu iki galo, net jeigu nepatinka, bet pradėjau žiūrėt.
Yra kelios nepatinkančių filmų peržiūros variacijos: "stabdydavau ir
eidavau parūkyt" ir "eidavau parūkyt nestabdydamas", nu bet čia kai jau
visiškas šlamštas kaip pvz. "Sangailės vasara"