Tema: Re: Sostu valdovai
Autorius: Lapinas
Data: 2017-03-08 11:48:45
Aš neįveikiau. Pirmos serijos tiesiog vemt vertė, nu bet kadangi negali apie
knygą spręsti pagal jos viršelį, tai ir apie serialą iš pirmų serijų.
Užsibrėžiau peržiūrėt 5 serijas. Kaip tais pykinimas sumažėjo - pripratau
prie to jų šlykštaus pasaulio, atžiūrėjau pirmą sezoną. Įspūdis? Kažkoks
šlamštas, vienintelis personažas, kuris bent jau normalus, tai tas
liliputas.
OK, žiūrim antrą sezoną - dvi serijas pažiūrėjau, bet vėl tas pats šūdo
malimas. Ištryniau.

Realiai, tai čia Hario poterio ir Warcraftų mėgėjams gal... Arba
santabarbarų visokių, nes ištisas šūdo malimas.