Tema: Re: rangovu iskelta siena kb
Autorius: Blinda
Data: 2009-09-09 16:30:20
Buvo ekspertas. Nuliudino, jis mano, kad dabartine konstrukcija nelaikys
ilgai, nes i keramine plyta is virsaus tokios nestabilios konstrukcijos
tvirtinti be papildomo ankeravimo negalima.
Pagrindine beda ne tik netinkamai parinkta konstrukcija, bet ir tai, kad
nesilaikyta minimaliu atstumu nuo krasto, nes vien skyle buvo grezta 24mm.