Tema: Re: rangovu iskelta siena
Autorius: Blinda
Data: 2009-08-21 10:56:07
Butent sienos siaip sau neskyla, pas mane name nera ne vieno iskilimo (nes
ilgai statant spejo susisesti pamatai ir sienos), tik vienas iskilimas
atsirades butent po tureklu idejimo, butent toj vietoj kur itvirtintas
statramstis. Be to, dvi dienos pries statant tureklus buvau pasikvietes
dazytojus, kad atydziai praeitu visas sienas ir sutvarkytu visus smulkius
nubrezimus, istepimus ir pan. Kad iskilo del tureklistu veiksmu jie ir patys
tvirtai neneigia, bet sako, kad aplinka kalta (blogos kokybes betonas,
tinkas, glaistas; uzsakovas, nes neispejo, kad ten gali skilti ir t.t.). Ar
nebus ziauru, nes ten darbu suma truputi virs 2000Lt.?
Realiai uzknisa ju poziuris, nes butu zmoniskai kalbeje, tai butu paprasta,
bet kai e-zinutes  pareidavo tokios arogantiskos (nenoriu uzspaminti, bet
esame: tai ka dabar visokius ibrezimus mes turetume taisyti; tai ko tu nori,
kad dabar imtume ir perdazytume siena?), kad tekdavo net i kalendoriu ir i
laikrascius paziureti, gal vistik ne krize, o pats laiptininku karaliavimo
pikas. Kas statybu pakilimo metu bendravo su laiptininkais, tas supras apie
ka kalba.