Tema: Re: rangovu iskelta siena kb
Autorius: Blinda
Data: 2009-08-26 10:09:04
Butu idomu gauti tavo argumentu pagrindima apie 99proc. kalejime sedinciu
isitikinimus, gal teko tirti, bet tai jau atskira tema, kaip ir civiliniai
santykiai gerokai skiraisi nuo baudziamuju.
Teismai mane maziausiai gazdina.
Mano pradine mintis buvo pasiklausti "Sakykime, kad broka padare rangovas ir
jis tikrai del to yra kaltas, kiek vertinti tokio broko teisinga istaisymo
kaina? Situacija buvo aprasyta, kad plotas nera didelis, bet apdaila pilnai
padaryta ir dazymas gana sudetingas"