Tema: Re: rangovu iskelta siena
Autorius: Blinda
Data: 2009-08-21 12:21:34
Bliamba idomus jusu poziuris, pasikvieciu profesionalus, parodziau visa
situacija, jie nusprendzia ka ir kaip tvirtinti, dar perklausiau ar apdaila
nuo to nenukentes, patvirtino, kad viskas bus OK. Atlieka darbus, iseina
randu suskaldyta siena ir tipo reikia ieskoti problemu ne tu kurie sukele
iskilima veiksmuose, o medziagose, jei nebutu toje vietoje kale, tai nebutu
ir skile, pamegink i siena is virsaus paperforuoti pamatysi, kad, deja,
sienos i tokia vieta kalamos skilineja, todel turi buti atliekama atsargiai.
Tai jei kaip profesionalai butu ispeje, kad gali skilti, tai buciau prases
ieskoti kito sprendimo, butu galeje ne is virsaus, i ssono tvirtinti ar pan.