Tema: Re: rangovu iskelta siena kb
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-26 09:10:06
kalejime irgi 99 proc yra isitikine, kad nuteisti nepagrystai ir yra nekalti :)
Kaip spresti? Max gali sulaikyti kiek gali kainuoti defekto taisymas. Bet turi rasyti rasta del ko nesumoki ir siulyti sprendimo variantus. Na, o jei vistieknerasite bendro sutarimo, tai yra variantai, kad jie nusispjaus ir nurasys i nuostolius, arba paduos tave i teisma del neatsiskaitymo. Greiciausiai tesimas nusprs, kad tu jiems turi sumoketi visa suma. I tavo argumanta del broko gali buti, kad bus atsakyta "sis teismas yra del skolos neapmokejimo, su pretencijomis del darbu kokybes galite kreiptis i teisma atskiru ieskiniu" :)

T:)