Tema: Re: nuotraukos 2 dalis
Autorius: bzik
Data: 2009-06-16 15:38:23
musiske irgi apie 14m2. Ir nepasakyciau, kad vietos gausu. Vonia, duso kabina, bide, praustuvas, klozetas, skalbimo masina ir pora spinteliu. Viskas nedideliais atstumais pasieniais. Laisvesnis tarpas vidury, bet ji sekmingai uzpildom kai pastatom skalbiniu dziovykle.
Nemanau, kad taupydamas san.mazgams, labai efektyviai suplanuoji kitas erdves. Bent man neteko matyt tokiu namu. Visas sutaupymas istaskomas holuose, svetainese ir kt.