Tema: Re: nuotraukos 1 dalis
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-16 11:26:59
nesu specas, bet atmosas 25stovi ir pas mane ir toje vietoje tikrai yra ausinimo gyvatukas. Vienoje puseje salto vandens padavimas kitoje puseje isleidimas i kanalizacija. Ir virsuje negali buti gryztamas vamzdis, jis katilo apacioje. Nebent is nuotraukos nesimato nuo kur pajungtas, arba mane akys apgauna. Nuo kur pajungtas ausinimo gyvatukas ir i kur nueina nuo issipletimo indo toliau (ten kazkur po palange trisakis ar pan). Kazkaip keistai man atrodo, bet gal taip ir turi buti?

T:)