Tema: Re: finisas, namo samata (!!!91 KB!!!)
Autorius: skaitytojas
Data: 2009-06-15 16:46:29
  Na labai ten idomiu kainu buvo samatoje. Vidaus irengiimas, tai man ten visiska mistika. Laiptai pvz 450Lt. Cia ka laiptai, i antra gyvenamojo namo auskta tiek kainavo? Cia kelios pakopos kazin ar iseitu.. Karnizai 40lt. Kokie gali buti karnizai uz tokia suma?? Cia tos plienines vielos , kur tarybiniais laikai vietoje karnizu daugiabuciuose dare, net neiseitu.