Tema: Re: nuotraukos 2 dalis
Autorius: new
Data: 2009-06-16 14:20:51
ziuriu dabar i nuotraukas ir svetaines siena su grindim atrodo kad visai
nedera, ka jau apie baldus sneketi, kurie pastatyti is bedos. Atrodys gerai
kai bus paveikslai, uzuolaidos, apvadai, rudi svetaines baldai ir tt..
Viskam savas laikas, mano nuomone imti paskolos pinigus siems dalykams
neprotinga.

Is esmes vyrauja ruda/geltona spalvos, musu megiamos :)

gal pastebejot borta is plyteliu po laiptais - turiu ideja prideti akmenu,
papludimio smelio, kaktusu, upeli ciurlenanti ir LED'ini apvsvietima,
galesiu imest fotke kas is sios fantazijos gausis. Taip pat 2a. tureklu
ideja ateiciai - dvipusis stiklas su akmenuku, kavos pupeliu ar smelio
uzpildu.

Vonia gavosi tikrai sauni, mano nuomone del:

1. 14kv plotas. Nesuprantu projektu su 40kv garazu ir 8 kv pagrindiniu san
mazgu.
2. didelis veidrodis, kurio kvadratas kainuoja ne daugiau uz graziu plyteliu
kv
3. pakabinamos spinteles - super dalykas kuriuo neatsidziaugiu. Zmona
paskyre viena stalciu i kuri telpa kojines/triusikai ir visas parfumas.
Atsidarai ir atlieki visas proceduras, sumeti atgal uzbaiges ir uzdarai,
jokios netvarkos, buteliuku ir tt.
4. praustuvas is ermitazo uz 270lt, akcija, kinija, ale koks skirtumas