Tema: Re: nuotraukos 1 dalis
Autorius: new
Data: 2009-06-16 11:39:59
Ausinimo gyvatukas yra atskiras uz kokiu 30cm nuo is. indo, jo tiesiog
nesimato del uzmestos pleveles. Santechnikai tikri profai, kazkaip sunku
butu abejoti.. Beje buvo strioko kai nezinojau apie ausinimo funkcija o
slanga dar nebuvo pajungta i kanalizacija, tai atejes ryte radau slapias
grindis ir jei ne katilinej trapas, butu liudnai pasibaige. Sistema jau
veike viena sezona, jokiu klaidu nepastebejau.