Tema: Re: nuotraukos 2 dalis
Autorius: new
Data: 2009-06-16 15:03:44
sutinku jei namo plotas iki 160kv. Manasis 210kv ir vonios kambarys yra
proporcingo dyzdio.

O veikti su plotu galima daug ka, pvz baldai skirti apatiniams rubams,
ranksluosciams ir kt sudeti, gali pasistatyti daug geliu, neriboji saves
rinkdamasis vonia. Trumpai - daug didesne laisve dizaino sprendimams, kaip
stiklo blokeliu sienele, paveikslai ir tt..

Visiems maciusiems gyvai labiausiai vonia ir patiko, netikiu kad galima tai
realizuoti 8kv erdvej.