Tema: Re: finisas, namo samata (!!!91 KB!!!)
Autorius: new
Data: 2009-06-15 17:09:52
langu uosvis parupino, patys sudejom, nelikvidu nemazai teko pritaikyti, del
to jie neproporcingi(ryt pamatysit foto).
..
laiptu metalas kainavo 750lt, visa kita kaip minejau Tetis parupino.
karnizas pirktas vienas i wc. gyvenam be uzuolaidu(kam ju reikia?:)

durys dvejos is alto pirktos: priesgaisrines i katiline 1300, iejimo 1800.
dedu joms + uz kaina/kokybe

gyvatuku kol kas nepirksiu, nes balti nepatogus ir negrazus o chromuoti
pagal ivado ismatavimus per brangus(~800 lt vnt su nuolaidom). bandysiu
susimeistrauti ranksluosciams kabykla is pusgaminiu. Grindys sildomos
abiejuose wc.