Tema: Re: Rekuperacija be ortakiu?
Autorius: nerami_bite <nerami_bite<noSpam>@freemail.lt>
Data: 2014-03-19 14:34:11
Auksciau pateikiau, atrasiau i tavo posta.

Ka Rytis sneka apie uzsalimus, varvejimus ir pan. as netikiu, nes man
tokiu dalyku nepasitaike. Perklausiau ir draugu, pazystamu kas turi, tai
kol kas statistika ne tavo su Ryciu naudai.
Man persasi tik tokia isvada:
1. Ryciui gal kazka ne taip (ar visai ne ta) sumontavo, nes prie jo
paminetu temperaturu ir dregmes tokiu bajeriu is tolo nera.
2. Tu turbut prekiauji kitom rekuperacinem sistemom, kad cia taip idomiai
reiskiesi, arba backa ne is to galo atidarei ;)

mindis <mindaugask123@gmail.com> wrote in