Tema: Re: Rekuperacija be ortakiu?
Autorius: nerami_bite <nerami_bite<noSpam>@freemail.lt>
Data: 2014-03-17 15:27:46
Kaina "pagal snuki" ar balsa, man irgi nepatinka. Bet... galiu tik
solidarizuotis reiskiant nepasitenkinima ;)
Pvz.: programuojamus termovaldiklius reikejo specifinius isigyt (Salus),
tai teko perskambinti netoli 20 firmeliu, kad rasti kas pasiulo gera kaina.
Ko pasimokiau, kad oficialus atstovai buvo brangiausi. Net ir suprate, kad
del manes ten visi firmeliu vadybininkai ju tylia, ramia darbo diena
sugadino, vistiek tiesiogiai nepasiule nei centu pigiau. Pasistenge tai
akcentuoti kuo arogantiskiau. O man px - cia ju problema - radau, kad gali.

Man, tiesa pasakius, labai giliai dzin, kai zmogus nenori pats sau padeti.
Neieskosi - nerasi.