Tema: Re: Rekuperacija be ortakiu?
Autorius: nerami_bite <nerami_bite<noSpam>@freemail.lt>
Data: 2014-03-19 10:03:08
Cia jau tavo supratimas ;) O as suprantu priesingai, kad vidaus dregme
nurodyta, nes kokia isores dregme - niekam neidomu (pats ta akcentuoji).
Is lietuviskai isverstos instrukcijos aiskiau nurodyta, kad vidaus:
Taikymas
Taikoma, kai temperatura nuo - 15°C iki + 40°C
Taikoma vidinese patalpose, kai santykine oro dregme siekia 65 %.

Turint omenyje, kad lietuviskoj instrukcijos (kazkodel) apatine riba
nurodyta -15C, vietoj -35C, tai ir dregme logiska, kad reiktu imti 80%
vietoj 65% ;)
Paprasciausiai (kazkas) apsidraude siek tiek "apkarpydamas" ribas.

mindis <mindaugask123@gmail.com> wrote in news:lg9uer$kf0$1
@trimpas.omnitel.net: