Tema: Re: Rekuperacija be ortakiu?
Autorius: Rytis <rytis[taskas]public@gmail.kom>
Data: 2014-03-18 15:23:16
Apie bites :-D
Tiesiog kita nuomone, kad Lunos nera idealus daiktas ir turi trukumu.
Pas mane jie sumontuoti 3 kambariu bute (5 aukstas). Jei konkreciai - e2
modelis, 4 vnt.
Pvz. kai siaurinis vejas ir salta, Lunos rasoja. Jei pabandai uzdaryti
dangteli kad nepustu vejas - situacija dar pablogeja.
Ziema persala, nes angoje kondensuojasi dregme. Vienas buvo persales
tiek, kad strigo ventiliatorius.
Tai yra brangi priverstine ventiliacija ir tiek.
Nors jei reiktu rinktis, matyt deciausi vel.

Tik pacioje pradzioje (pries ~2 metus), Litmax`as konkreciai pjove gryba
- kaita zmoniu buvo, ir patarimus skirtingi zmones dalino skirtingus ir
ne i tema.
Ir tie patarimai su ventiliacijos principais kirtosi.
Zodziu pardavinejo daiktus, tik nelabai matyt suvoke kaip jie veikia ir
kaip juos montuoti.
Dabar lyg situacija pagerejusi.
Na ir vokieciai taiso vaikiskas e2 ligas :-)